HIIT

 
Z Angielskiego trening interwałowy o wysokiej intensywności stał się popularnym sposobem spalania tkanki tłuszczowej w klubach, polega na wykonywaniu ćwiczeń siłowych na przemian z ćwiczeniami cardio, czyli na poprawe wydolności krążeniowo-oddechowej.

Podstawowa struktura treningu interwałowego o wysokiej intensywności jest zawsze taka sama: krótkie okresy pracy, oddzielone okresami odpoczynku w postaci ćwiczeń cardio. Współczynnik pracy do odpoczynku może wynosić od 1: 1 (na przykład 30 sekund włączenia, 30 sekund wyłączenia) do 1: 4 lub więcej, a rundy mogą wynosić zaledwie kilka lub 15 lub więcej.

HIIT może być stosowany do utraty jak największej ilości tkanki tłuszczowej, kształtowania kondycji podczas budowania mięśni lub do poprawy wydolności tlenowej i beztlenowej. Prowadzony w małych grupach nosi podstawy treningu personalnego.

Zajęcia dla każdego ponieważ Sam/a decydujesz z jakim obciążeniem i w jaki tempie ćwiczysz.

Power HIIT

 
Jest to grupowy trening siłowy oparty na ćwiczeniach wielostawowych z ciężarem wolnym, czyli hantle, sztangi, kettlebells.  Ćwiczenia do muzyki pod okiem trenera kształtujące takie cechy motoryczne jak : SIŁA, WYTRZYMAŁOŚĆ, DYNAMIKA. Zajęcia dedykowane dla osób lubiących ćwiczenia z obciążeniem.

Zajęcia dla każdego ponieważ Sam/a decydujesz z jakim obciążeniem i w jaki tempie ćwiczysz

Mobility

 
Zajęcia dla wszystkich niezależnie od stopnia zaawansowania, których zadaniem jest poprawa komfortu życia poprzez powiększenie zakresów ruchów w stawach oraz rozciągnięciu, rozluźnieniu i uelastycznieniu mięśni. Polecane szczególnie dla osób z przykurczami mięśni, pracujących statycznie oraz intensywnie trenujących w ramach regeneracji po treningowej.

Zajęcia dla każdego ponieważ Sam/a decydujesz z jakim obciążeniem i w jaki tempie ćwiczysz.

Tabata

 
Tabata to rodzaj treningu interwałowego podczas którego ćwiczymy wytrzymałość beztlenową – podobnie jak w przypadku HIIT (ang. High Intesity Interval Training). Polega na wykonaniu określonych ćwiczeń w jak najszybszym tempie bez przerwy. Ćwiczenia wykonywane są z ciężarem własnego ciała oraz przy wykorzystaniu dodatkowego obciążenia i sprzętu. Celem treningu Tabata jest poprawa wydolności beztlenowej i tlenowej oraz przyspieszenie procesów metabolicznych – spalania tkanki tłuszczowej.

Barry's

 
Zajecia bazujące na 3 formach treningu w jednym. Fantastyczny mix treningu Cardio na bieżniach i rowerach stacjonarnych poprawiającego kondycję i spalającego tkankę tłuszczową, treningu TRX, wzmacniającego mięśnie głębokie i stabilizującego stawy oraz treningu siłowego, który ujędrni twoje ciało.

Zajęcia dla każdego ponieważ Sam/a decydujesz z jakim obciążeniem i w jaki tempie ćwiczysz.

B.E.A.S.T.

 
B.E.A.S.T to program, który pomaga zbudować masę mięśniową i zyskać rewelacyjną sylwetkę.

Zajęcia są dedykowane wszystkim tym, którym zależy na zyskaniu jak największej masy mięśniowej, bez względu na to na jakim poziomie wytrenowania akurat się znajdują.

Boot Camp

 
To trening funkcjonalny w grupie. Metoda wywodzi się z ćwiczeń wykonywanych w trakcie szkoleń armii amerykańskiej. W skład boot campu wchodzą elementy treningu wytrzymałościowego, siłowego, interwałowego, obwodowego i ćwiczeń crossfit. Zatem trenując nie tylko podnosisz poziom własnej kondycji i wytrzymałości organizmu, ale również poprawiasz siłę i w krótkim czasie możesz uzyskać efekt, na jaki w przypadku zwykłych zajęć na siłowni, musiałabyś dłużej pracować.

Brzuch Uda Pośladki

 
Zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienie mięśni brzucha. Intensywne ćwiczenia wzmacniające głównie mięśnie brzucha, poprzedzone aerobową rozgrzewką, która pomaga w pozbyciu się zbędnej tkanki tłuszczowej.

Full Body

 
Trening wytrzymałościowo-siłowy, z wykorzystaniem hantli, sztang i kettlebells, który skutecznie modeluje ciało. Zajęcia zwiększają siłę funkcjonalną mięśni, wzmacniają i kształtują mięśnie całego ciała, rzeźbią mięśnie bez zbędnego przyrostu masy mięśniowej oraz znacznie poprawiają kondycję. Idealne dla osób z każdym poziomem zaawansowania.

Joga

 
Najstarsza forma ćwiczeń, angażuje zarówno ciało jak i umysł. Joga to zajęcia poprawiające samopoczucie, niwelujące bóle kręgosłupa, wymagające koncentracji i łączenia wysiłku fizycznego z regularnym oddechem.

Pilates

 
Pilates to forma ćwiczeń fizycznych, która sprzyja utrzymaniu równowagi w organizmie. Zajęcia są połączeniem jogi, baletu i ćwiczeń izometrycznych. Pomagają wzmocnić mięśnie bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążyć kręgosłup, poprawić postawę, uelastycznić ciało, obniżyć poziom stresu oraz przyczynić się do ogólnej poprawy zdrowia.

Stretching

 
Zajęcia rozciągające, które wpływają na uelastycznienie mięśni oraz ścięgien, pomagające zwiększyć zakres pracy w stawach. Regularny stretching pozwoli na długo zachować młodość ciała.

Technika

 
Prawidłowo wykonane ćwiczenie gwarantuje wymierne efekty i pozwala uniknąć niebezpiecznych kontuzji. Jeśli ćwicząc zauważasz braki w swojej technice, to te zajęcia są właśnie dla Ciebie! Doskonal technikę i poprawiaj swoje rezultaty. Nauczymy Ciebie jak poprawnie wykonać każde ćwiczenie wykonywane podczas zajęć w naszym klubie.

Twoja aktywnosc na naszych treningach monitorują monitory pracy serca MYZONE, bo dla nas Twoje bezpieczeństwo i efekty sa dna pierwszym miejscu.

Zalety naszych zajęć

HIIT

Szybkość40
Siła70
Mobilność30
Kondycja80

BARRY’S

Szybkość70
Siła60
Mobilność40
Kondycja90

MOBILITY

Szybkość10
Siła10
Mobilność70
Kondycja10

INDOOR CYCLING

Szybkość15
Siła25
Mobilność0
Kondycja60

POWER HIIT

Szybkość100
Siła80
Mobilność10
Kondycja60
 
700kcal/trening
36h spalania tłuszczu
1000000endorfin