G2 Boutique to jedyne w swoim rodzaju studio fitness.

Sprawdźcie nas! Wybierz pierwszy bezpłatny trening:

  • HIIT – Interwałowy trening siłowy na bazie ćwiczeń funkcjonalnych, czyli ruchów z życia codziennego dzięki któremy szybko osiągniesz wymarzoną sylwetkę i kondycję.
  • Pilates flow – Autorska lekcja, inspirowana głownie ćwiczeniami Pilates wraz z elementami jogi. Pilates to bezpieczna forma ćwiczeń, która niesie ze sobą wiele korzyści zdrowotnych. Regularne ćwiczenia pomagają w bolach kręgosłupa, a nawet wspomagają proces regeneracji po chorobie.
  • Tabata – Tabata to trening interwałowy, podczas którego ćwiczymy wytrzymałość beztlenową. Polega na wykonaniu określonych ćwiczeń w jak najszybszym tempie bez przerwy. Ćwiczenia wykonywane są z ciężarem własnego ciała oraz przy wykorzystaniu dodatkowego obciążenia i sprzętu.
  • Barry’s – Autorskie zajęcia bazujące na 3 formach treningu w jednym. Fantastyczny mix treningu Cardio na bieżniach i rowerach stacjonarnych, poprawiającego kondycję i spalającego tkankę tłuszczową, treningu TRX, wzmacniającego mięśnie głębokie i stabilizującego stawy oraz treningu siłowego, który ujędrni twoje ciało.
  • Brzuch uda pośladki – Zajęcia wytrzymałościowo – siłowe przeznaczone dla kobiet na każdym poziomie zaawansowania. Ćwiczenia wzmacniające mięśnie pośladków, brzucha oraz ud wykorzystujące hantle, gumy, stepy. Efektem regularnych treningów jest m.in. spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, wzmocnienie mięśni i poprawa wydolności krążeniowo-oddechowej.
  • Trening Funkcjonalny – Trening funkcjonalny to zajęcia, które ukierunkowane są na usprawnienie czynności wykonywanych w życiu codziennym. Ćwiczenia zaplanowane są tak, by imitować naturalne, codzienne ruchy ciała pod względem angażowanych partii mięśniowych, z dodatkowym obciążeniem.
  • Trening Personalny – „Twój cel staje się naszym celem”, indywidualne podejście trenera i gwarancja osiągnięcia założonych celów w pracy 1 na 1.
  • Stretching – Zestaw ćwiczeń fizycznych polegający na rozciąganiu mięśni w celu ich uelastycznienia, a także poprawieniu ukrwienia układu motorycznego i spowodowanie poprawy zakresów pracy w stawach
  • Brazylijskie pośladki – trening Brazylijskie pośladki to trening ukierunkowany na dolne partie ciała, szczególnie skupiamy się na wzmocnieniu i ujędrnieniu pośladków. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich bez względu na stopień wytrenowania.
  • Full body: Zajęcia skupiające się na ćwiczeniach z obciążeniem, mające na celu wzmocnienie wszystkich partii ciała. Jest to świetny sposób na kształtowanie sylwetki, budowanie równomiernej masy mięśniowej, poprawę wytrzymałości i siły.
  • Zdrowy kręgosłup – zajęcia Zdrowy kręgosłup to program ćwiczeń, które mają na celu wpłynąć korzystnie na postawę ciała, zredukować dolegliwości bólowe w okolicy kręgosłupa, a także rozluźnić i usunąć przykurcze mięśniowe.

FAQ

Czy akceptujecie karty benefitowe?

Tak, akceptujemy karty Multisport Plus, Ok System/Medicover i Fit Profit.

Gdzie mogę znaleźć rozkład zajęć?

Wchodząc w zakładkę „ZAJĘCIA” w menu głównym znajdziemy przycisk „zapisz się na zajęcia” po kliknięciu zostaniemy przeniesieni do indywidualnego panelu klienta z grafikiem zajęć, gdzie można od razu zarezerwować miejsce na zajęciach online.

Co to jest trening BARRY’S?

Autorskie zajęcia bazujące na 3 formach treningu w jednym. Fantastyczny mix treningu Cardio na bieżniach i rowerach stacjonarnych , poprawiającego kondycję i spalającego tkankę tłuszczową , treningu TRX , wzmacniającego mięśnie głębokie i stabilizującego stawy oraz treningu siłowego, który ujędrni twoje ciało.

Co to jest trening HIIT?

Jest to interwałowy (o zmiennej intensywności) trening siłowy na bazie ćwiczeń funkcjonalnych, czyli ruchów z życia codziennego, dzięki któremu szybko osiągniesz wymarzoną sylwetkę i kondycję trzy razy szybciej niż klasycznym treningiem siłowym.